Reklamacje

Jeśli produkt jest niezgodny z opisem lub został brutalnie potraktowany przez firmę spedycyjną, zgłoś reklamację za pomocą formularza znajdującego się na tej stronie.

  1. Zgłoś reklamację za pomocą naszego szybkiego formularza znajdującego się na tej stronie,
  2. Poczekaj na kontakt naszego konsultanta, który zaproponuje rozwiązanie problemu,
  3. Wypełnij ostateczny formularz reklamacji – na podstawie którego rozpatrzymy reklamację,
  4. Zapakuj reklamowane produkty i oczekuj na odbiór przesyłki,
  5. Odeślij reklamowane produkty. Nasz kurier odbierze od Ciebie przesyłkę.

!UWAGA! Reklamacje przyjmowane są tylko i wyłącznie za pomocą zgłoszeń z powyższego formularza. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.
Jeśli chcesz, aby Twoja reklamacja została szybko rozpatrzona, bez dodatkowych pytań, rzetelnie opisz przyczynę reklamacji w polu “Przyczyna reklamacji”.

Formularz reklamacji