Reklamacje
Jeśli produkt jest niezgodny z opisem lub został brutalnie potraktowany przez firmę spedycyjną, zgłoś reklamację za pomocą formularza znajdującego się na tej stronie.
- Zgłoś reklamację za pomocą naszego szybkiego formularza znajdującego się na tej stronie,
- Poczekaj na kontakt naszego konsultanta, który zaproponuje rozwiązanie problemu,
- Wypełnij ostateczny formularz reklamacji – na podstawie którego rozpatrzymy reklamację,
- Zapakuj reklamowane produkty i oczekuj na odbiór przesyłki,
- Odeślij reklamowane produkty. Nasz kurier odbierze od Ciebie przesyłkę.
!UWAGA! Reklamacje przyjmowane są tylko i wyłącznie za pomocą zgłoszeń z powyższego formularza. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.
Jeśli chcesz, aby Twoja reklamacja została szybko rozpatrzona, bez dodatkowych pytań, rzetelnie opisz przyczynę reklamacji w polu “Przyczyna reklamacji”.